MUSKELMINNET 01

Drömmer inte om snäckskal men önskar att jag gjorde. READING NERVOSA'S DIARY. Klappar mjukt på kroppen och i duschen tänker på en annan dusch* på en annan dusch på en annan dusch. Vad är det? JAG TÄNKER PÅ ALLA PLATSER SOM JAG ALDRIG KOMMER KOMMA TILLBAKA TILL SOM ÄNDÅ SITTER I KROPPEN SÅHÄR LÅNGT EFTERÅT. OCH JAG TÄNKER PÅ ALLA PLATSER SOM JAG ALDRIG VARIT PÅ MEN ÄNDÅ VARIT PÅ FÖR ANDRA BESKRIVIT DEM FÖR MIG. det tänker jag på i duschen och nej jag sjunger inte jag bara står varje morgon och tittar ut på samma sak när jag borstar tänderna. Jag är hungrig och jag kan inte sova. Jag tänker på kukar. Jag var så cute and quiet när jag var liten. Som en näringsbrist lixom. Sen spelades "det snöade på min begravning" och jag minns att jag lyssnade om och om igen för att plåga mig själv med den sorgliga smärtsamma sången, för att jag tyckte om att det gjorde ont och jag grät säkert ibland. Döden låg på en trappa mellan mig och mamma och hon var lixom utom räckhåll hela tiden. Den första personen jag hade sex med är död redan. Därför tänker jag såhär döden=sexet sex=död 


*vi kan låtsas att det åskade och att det inte alls var han och jag som låg utan du och jag istället kanske i en vinröd skinnsoffa till ljudet av en påslagen tv och regn mot fönstren 


wip |
Upp